lakokocsi

EGYESÜLETE

kemping

1sz

Végre elérkezett a nagy nap, amire egy évet vártunk. Tavaly ismerkedtünk meg Marika nénivel és Tibi bácsival Zircen.

Mesélték, milyen kellemes a "Lábdihegyi" kemping. Olyan szépeket mondtak, hogy kicsit kételkedtünk.

Végre elérkezett június 13.-a (mi akkor tudtunk indulni) s megérkezésünkkor láttuk, hogy a táj szépségére vonatkozó leírás messze elmaradt attól amit láttunk.Hátunk mögött Badacsony kalap formájú hegye,előttünk a Balaton és oldalról szintén szebbnél szebb hegyek.A kemping gyönyörű.Gondozott fű, virágok szép nagy fák amelyek hűs árnyékot adtak a jó melegben.Alig pakoltunk le,máris jött a zászló felvonás és a játékok.Gyorsan telt az idő,mert nemsokára vacsoráztunk és kezdődött a tánc.Zenéről kempinges társunk gondoskodott.Elég fáradtan,de annál jobb kedvvel feküdtünk le.Másnap újabb meglepetés :svédasztalos reggeli.Volt sok finomság alig tudtunk választani.Szabad program után/mi felmásztunk a Kisfaludy házhoz illetve körbesétáltuk a hegyet./a kemping megvendégelt minket egy finom vacsorával,ezúton is köszönjük.Egyesület vezetője jó kis játékot talált ki amelyen nagyon sokat nevettünk.Ezen az estén is volt zene és tánc.A zenészek nagyon jó hangulatot csináltak,ezúton köszönjük nekik is! Hétfőn délelőtt szabad program volt lehetett fürödni a Balatonban vagy a kemping saját medencéjében.Este busszal vittek minket kis borozgatásra Szigligetre.A pincéből gyalog indultunk le a mólóra.Közben ismét megcsodálhattuk a gyönyörű tájat. Másnap néhány társunk visszakerékpározott Szigligetre.A fényképeket látva csodálatos élményben volt részük. S már megint este lett.VKE zsíros kenyér partit szervezett amit az eső  majdnem elmosott,de végül az étterem teraszán tartottunk meg./kempingeseknek a rossz idő nem lehet akadály/.Többek között téma volt a délelőtti kerékpáros kirándulás,hogy milyen gyönyörű helyek vannak a környéken.Másnap szerdán mi is bicajra pattantunk,/már amennyire lehet pattogni ebben a korban/és elindultunk Szigligetre.A terep kicsit megizzasztott,de a látvány mindenért kárpótolt.Sietni kellett haza,mert este babgulyásfőzés volt,és az előkészületekben mi is részt vettünk.A hozzávalók előkészítése közben jókat beszélgettünk,majd mikor elkészült a kaja közösen elfogyasztottuk.Köszönjük kempinges társunknak a finom ételt.csütörtök:átgyalogoltunk Badacsonyba ismét megcsodálva a tájat.Este itt vacsoráztunk,de ez nekünk egyben a búcsú vacsora is volt,mert másnap véget ért a nyaralás. Nagyon jól éreztük magunkat:a sok program a jó beszélgetések a sok  nevetés.Mi újak voltunk ebben az egyesületben  remélem elfogadtatok minket,és reméljük többször is találkozunk majd.Egyik társunk mondta:/nem tudom szó szerint idézni/, de nagyon igaz.Sok mindent el lehet venni az embertől,de az élményt amiben részünk volt azt soha.Mi emlékezni fogunk erre a szép hétre,a társakra,a kempingre,a szép tájra és arra,hogy mindez    hazánkban Magyarországon volt.Köszönünk mindent aVKE vezetőjének,a szervezőknek,társainknak,a kemping vezetőjének és összes dolgozójának.Reméljük jövőre ugyanitt tudunk találkozni mindenkivel aki most is itt volt!

Bihari Éva és József

Egyesületünk Adószáma

19247603 - 1 - 18

Banszámlaszámunk megváltozott!

Új számunk:

72100237 - 14956904

tabortuz2

Tagdíj

Egyesületünkben 2018. évi tagdíj 2000Ft/fő azaz kettőezer forint/fő.
 Tagdíjfizetési mód: személyesen vagy utalással.