lakokocsi

EGYESÜLETE

kemping

1sz

2010. április 23 - 24 - én két napos túrán vettünk részt, 9 fővel. Első nap Szombathelyről 6 óra 14 - kor induló vonatra szálltunk fel. Tapolcáig utaztunk, majd autóbusszal közelített meg "Raposkai " oldalról a Szent György hegyet. Az első utunk a szálláshoz vezetett, ahol pincehideg Szent György hegyi olaszrizlinggel kínáltak bennünket.

A bor nagyon finom volt. Vidám hangulatban vettük az irányt a hegycsúcs felé. A lankás úton fel felé haladva elő - elő bukkant a balatoni táj, a Szigligeti és a Badacsonyi hegy. Majd a csúcson körbe elénk tárult Gulács, Somló, Tátika stb. Kevés falatozás, koccintás után, leereszkedtünk a bazalt- orgonák csodálatos látványa között. Este ettünk, iszogattunk a jó nedűből,majd nyugovóra tértünk.

A második napra hatan maradtunk. Gyönyörű napfényre és madárcsicsergésre ébredtünk. Pálinkával köszöntöttük egymást, majd összekészülődtünk. Irány a Raposkai kultúrház, ahol nyakba akasztható feliratos talpas pohár várt bennünket.

A polgármester Bolla Albert köszöntötte a 18. Szent György hegyi borút résztvevőit. Finn, német, erdélyi barátokat. Volt " svédasztalos " reggeli, pálinka és italok. Elindultunk a hegy irányába kb. 120 fővel.

Első utunk a sárkány kúthoz vezetett / akit legyőzött, Szent György vitéz hajdanán / Itt megkóstoltuk a sárkány rétest, a Raposkai otellót . A hegy bálványa és táj lenyűgöző volt. Kb. 8 - 10 borospincét látogattunk meg . Jobbnál jobb borokat és borkorcsolyákat fogyasztottunk. Sokat énekeltünk pl. "A Szent György-hegyi fenyves aljában " című dalt.

Az út végén a hegy Szigligeti oldalán a vendéglőben finom pörköltet ebédeltünk-cigányzenével körítve. Késő délután összeszedelőzködtünk, búcsút intettünk. Majd jövőre ismét eljövünk. Vonatra szálltunk, kissé elfáradva, élményekkel gazdagodva érkeztünk haza.

2010. május 2. Németh Miklósné " Gyöngyi "

Egyesületünk Adószáma

19247603 - 1 - 18

Banszámlaszámunk megváltozott!

Új számunk:

72100237 - 14956904

tabortuz2

Tagdíj

Egyesületünkben 2018. évi tagdíj 2000Ft/fő azaz kettőezer forint/fő.
 Tagdíjfizetési mód: személyesen vagy utalással.