lakokocsi

VASI KEMPINGEZŐK
EGYESÜLETE

kemping

Egyesületünk autóbuszos kirándulást szervezett Szentgotthárdra és az Őrségbe. Hétfőn reggel az előző két nap orkán erejű szeles időjárással szemben kellemes kiránduló idő fogadta a kirándulni indulókat.

A vasútállomás mellett lévő Gazda áruház előtt indulásra várt a Claudius Busz Ádám András gépkocsivezetővel. Gyorsan elfoglaltuk helyeinket. Havasi László elnök köszöntötte a kirándulás részvevőit, kívánt sok új ismeretet kellemes és hasznos időtöltést.

Körmenden keresztül vezetett utunk Nemesmedvesre. Itt az emlékparkot és környékét néztük meg. Szembe tűnő volt a tiszta és rendezett környezet. A harckocsi mellett emléktábla volt látható, mely felszabadulás idejét jelképezte. A történelem és az elbeszélések nem egyeznek meg ezen időponttal. Innen tovább indultunk Szentgotthárdra.

Az OPEL üzemben üzemlátogatáson vettünk részt. A belépéshez szükséges papírmunkák gyors rendezése után az üzem képviselője köszöntött bennünket. Röviden ismertette a gyár történetét, munkáját és a várható fejlesztéseket. Az ismertetés után két csoportra váltunk és vezetőinkkel elindultunk az üzemlátogatásra,ahol gyakorlatban láthattuk az Opel motorok készítését, a robotok és az emberek összehangolt munkáját a hatalmas csarnokokban. Kérdéseinkre is választ kaptunk.

Üzemlátogatás után a Nagyboldogasszony Templomot néztük meg. Itt a plébános úr tartott ismertetőt. A templom történetét,és a jelenleg tapasztalható felújításokat ismertette.

Szentgotthárdról Őriszentpéterre indultunk. Útközben a jó időben a szép őrségi tájban gyönyörködtünk. Őriszentpéteren megebédeltünk a Bognár vendéglőben. Az elfogyasztott finom ebéd után indultunk tovább.

Nagyrákoson megállva megnéztük a tájmúzeumot valamint a Magyarország leghosszabb völgyhídját . A hidat 2001ben adták át a Magyar – Szlovén vasút forgalomnak

A híd Európa negyedik leghosszabb völgyhídja a maga 1400 méterével.

Vadása tóhoz érve kiszálltunk az autóbuszból és körbe sétáltuk a tavat. A melegben láthattuk a tóban fürdőzőket. Majd át sétáltunk és megnéztük az „üdülőfalu” házait.

A kempingben már megjelentek a lakókocsis kempingezők, mellettük már sátrak is voltak.

A kempingezőkkel a büfék előtt találkoztunk, családostól ízlelték az őrségi ízeket.

A jó idő ellenére is el kellett indulnunk hazafelé, mely a kirándulásunk végét is jelezte.

A kellemes, nyárias időjárás adta lehetőségeket is kihasználva élményekben és ismeretekben bővelkedő kirándulást tudtunk magunk mögött.