lakokocsi

VASI KEMPINGEZŐK
EGYESÜLETE

kemping

2017. szeptember 23.-án reggel vonattal indultunk Kőszegre a Nemzetközi Fúvós Találkozóra és a Szüreti Fesztiválra.

Az előző napok zord időjárása után kellemes kiránduló időben szálltunk vonatra. Kényelmes, rövid utazás után érkeztünk meg Kőszegre. A vonatról leszállva kényelmes sétával indultunk a város főtere felé. Utunkat megszakítva a bormúzeumot néztük meg és megízleltük a vörösbort. Innen tovább sétáltunk a főtérre ahol a fúvós fesztiválon résztvevő zenekarok vonultak. A köszöntő meghallgatása után körbe sétáltunk a kézműves sátrak közt. Itt már vásári forgatagban volt részünk. A megbeszélt időpontban a meghatározott helyen találkoztunk és az „Ibrahim” kávézó és étteremben elfogyasztottuk ebédünket. Ebéd után a szüreti felvonulás helyszínéhez sétáltunk. Itt végig néztük a színes és változatos felvonulást. Ahol kicsik és nagyok jelmezben vagy népviseletekben vonultak. A felvonulok közt láthattuk a fúvószenekarokat is, és a szomszéd Ausztriai Burgenland tartomány borosgazdáinak traktoros felvonulását is. A felvonulás vége után változatos programok várták az érdeklődőket. Mi a rendezvény sátorhoz mentünk, mely a vár mögött lévő parkolóban volt. It megnéztük a táncosok műsorát. Innen a vásári forgatagban vissza- sétáltunk a főtérre,  a nagyszínpadnál Nemesócsa-i fúvószenekar és mazsorett csoport bemutatóját hallhattuk, láthattuk. Utána a zenés műsorok folytatódtak. Sajnos ezeken már végig nem tudtunk részt venni. Indulnunk kellett hazafelé.
Kellemes időben, a változatos programok, színvonalas előadások tették emlékezetesé ezt a kirándulást.