lakokocsi

EGYESÜLETE

kemping

1sz

Ködös és párás időben találkoztunk a vasútállomás előtt. Kíváncsian kémleltük az eget és a felhőket gondolatainkban elűztük várva a jó időt. Megérkezett az autóbusz, gyorsan bepakoltunk és felszálltunk. Havasi László köszöntötte a kiránduláson résztvevőket s kívánt balesetmentes utat és kellemes időtöltést és természetesen jó időt.
     Elindultunk, Körmenden felvettük a Menyhárt házaspárt. Útközben Havasi László ismertette a programot. Zalalövőn rövid technikai szünetet tartottunk, finom kávé és tea elfogyasztása után tovább folytattuk utunkat. Sajnos az időjárás tovább ijesztett bennünket, hisz megered az eső. Lentibe érve, ismét rövid megálló következett. Itt már az időjárás is gondolkodott, csendesedett az eső majd megállt. Tovább indultunk, már jobb hangulatban hisz az idő folyamatosan javult.
     Megérkezvén Lendvára, gyalog indultunk a „Makovecz Imre” által tervezett művelődési központ megtekintéséhez. Sajnos csak kívülről sikerült megnézni mivel bent program volt. Innen tovább indultunk s útközben megkóstoltuk a finom helyi fagylaltot. Majd a templom megtekintése következett./a templom „ Szent Katalin” nevét viseli/ Lassan felsétáltunk a várhoz, ahol megtekintettük a változatos és szép kiállításokat. Történelmi és hagyomány- örző kiállítás mellett régi pénzeket is láthattunk a fali tárlókban. Lenyűgöző volt a csodálatos lepke gyűjtemény. Visszafelé haladva a buszhoz, az egyik háznál csodálatos kivi ültetvényt láttunk, beszédbe elegyedtünk a ház asszonyával, aki elmondta, hogy az idén kb. 200kg kivit szüreteltek. Közben megérkezett a házi gazda is, aki röviden ismertette a kivi termesztés fortélyát. Bucsuzáskor kaptunk egy- egy csodálatos kivit. Visszaérve az autóbuszhoz röviden megbeszéltük a látottakat. Felszálltunk az autóbuszba és indultunk Lentibe.
     Lentibe érkezve két részre oszlott a kirándulócsapat egyik rész elment és kipróbálta a Lenti termálvizet és ismerkedett a Szent György energia parkkal. Másik része pedig elindult a városba megtekinteni a város nevezetességeit és köztéri szobrait. A városi séta  és a fürdés után frissen indultunk hazafelé. Körmend előtt a Hubertus fogadóban egy kiadós vacsora elfogyasztása után Körmenden a Menyhárt házaspár kiszállt mi pedig folytattuk utunkat hazafelé.
     Jó kedvvel időben érkeztünk Szombathelyre. A mai napunkat a borongós időjárás sem tudta elrontani. Új emlékeket, új ismereteket, szép vidéket sikerült megismernünk.